Étterem üzemeltetés mesterfokon
Esettanulmányok
Az étterem személyzete kommunikáció hiányával és az ebből adódó szervezetlenséggel küzdött.
Az egyes egységekben nem volt követhető a nyersanyagok felhasználása, a tulajdonosi elvárásoktól rendszeresen alul teljesítettek.
Felmérés után kiderült, hogy a felelősségek az étteremben nincsenek egyértelműen meghatározva. Két napi chef-el és két üzletvezetővel dolgoztak, akik váltották egymást és adott napon voltak felelősek az konyha ill. vendégtér működéséért. Egy új szervezeti felépítést követően lett "gazdája" az étteremnek és kialakításra kerültek a felelősségi körök és a pontos feladatok.
A levonások helyett, motiváló bonus rendszer került kiépítésre.
Az üzemi működésig terjedő gazdasági mutatókkal az üzletmenet követhetőbbé és egyes munkaterületek átszervezésével a munkavégzés gyorsabbá és hatékonyabbá vált.